Monday 11 July 2011

Bose Store Manager-Ottawa

Company Information

Bose is a research company dedicated to developing breakthrough technologies and quality products that enrich people's lives. To do so, we take a different approach than most companies. The result is a longstanding reputation for innovation and quality.

Our company's founder, who remains our chairman and technical director, is well known in academic and business circles as an acclaimed inventor. He and our leadership team remain fully engaged in the ongoing work and future direction of the company.

Reaching our goals requires uniquely talented individuals with a strong desire to grow and achieve. Individuals who share the values of passion, innovation, excellence, respect and integrity that are embedded throughout our organization today.

We're looking for men and women with talents in research, manufacturing, web design, information technology, global marketing, finance, communications and more. You find the results of their work all around you—in homes, automobiles, supersonic jets, retail stores, restaurants and stadiums.


Job Description

Bose Corporation has earned a reputation as one of the largest and most technologically advanced audio companies in the world. Our product lines – which we market globally – include premium home entertainment products, professional sound reinforcement equipment, automotive sound systems and noise-reduction technology products. If you love music and would like to join a company that combines the challenge of research and invention, the excitement of growth, and the stability of a major corporation take a closer look at Bose.

As a Retail Store Manager in our Ottawa store, you will be responsible for the management and leadership of a Bose store; overseeing and driving daily sales performance and business operations; maintain service and operational standards. The Store Manager will provide coaching, feedback, and direction to staff as well as provide development opportunities to build an effective team. The Store Manager is responsible for supporting and participating in floor sales processes, including providing quality presentations and product demonstrations, ensuring total customer satisfaction and developing strong customer rapport. The ideal candidate will manage a team with integrity, honesty, and knowledge that promote the culture, values and mission of Bose.


Skills:

Strong leadership and motivation of sales people are required.

Demonstrated ability to deliver quality presentations and demonstrations to large groups.

5 – 7 years of progressive retail experience required, with a minimum of 2 years of retail management experience. Minimum of one year of Bose retail experience preferred.

Bilingual both written and spoken in English/French.


Education:

Bachelor’s degree or equivalent required


To apply please send your resume to Canada_Resumes@Bose.com


La société Bose a acquis la réputation d’être l’une des entreprises les plus importantes et les plus avancées sur le plan technologique dans le monde. Ses gammes de produits, qui font l’objet d’une mise en marché internationale, comprennent des ensembles de détente au foyer, de l’équipement d’enrichissement acoustique professionnel, des chaînes stéréophoniques pour automobiles et des produits technologiques de réduction du bruit de première qualité. Si vous aimez la musique et souhaitez joindre les rangs d’une société qui allie la passion de la recherche, l’invention et l’enthousiasme de la croissance avec la stabilité d’une entreprise importante, examinez Bose de plus près.

À titre de gérant de magasin de détail au sein de notre succursale d’Ottawa, vous aurez la responsabilité d’assurer la direction et la gestion d’un magasin Bose, de surveiller et de stimuler le rendement et les activités commerciales au jour le jour, puis de faire respecter les normes d’exploitation et de service. Le chef de magasin fournira une assistance professionnelle, un suivi et une direction au personnel, en plus de proposer des occasions de perfectionnement susceptibles de favoriser la création d’une équipe efficace. Il sera ensuite chargé de soutenir l’effort de vente en magasin et d’y participer en faisant des présentations et des démonstrations de produits de qualité, en assurant la satisfaction complète de la clientèle et en établissant des relations étroites avec elle. Le candidat idéal assurera la gestion intègre, honnête et compétente d’une équipe de manière à favoriser la promotion de la culture, des valeurs et de la mission de la société Bose.


Compétences :

Le candidat doit posséder d’excellentes qualités de direction et une forte aptitude à motiver les vendeurs.

Il doit pouvoir faire des présentations et des démonstrations de qualité à des groupes imposants.

Il doit posséder 5 à 7 ans d’expérience dans la vente progressive au détail et au moins deux ans d’expérience de gestion des ventes au détail, le tout assorti, de préférence, d’au moins un an d’expérience de vente au détail pour le compte de Bose.

Bilinguisme écrit et parlé de l’anglais et du français.


Formation :

Le candidat doit détenir un baccalauréat ou l’équivalent.


Pour postuler, veuillez faire parvenir votre curriculum vitæ à l’adresse Canada_Resumes@bose.com.


Contact Information
Company Name Bose
Contact Name Bose Corporation
Email Address canada_resumes@bose.com
Phone Number 555-555-5555

No comments:

Post a Comment